Dəstək Siyasəti

Trendbazar üçün Dəstək Siyasəti - Qüvvəyə minmə tarixi: 01.08.2023

 

Trendbazar-da biz bütün istifadəçilərimiz üçün rəvan və məmnunedici təcrübə təmin etmək üçün müstəsna müştəri dəstəyi təqdim etməyə sadiqik. Bu Dəstək Siyasəti platformamızdan istifadə edərkən gözləyə biləcəyiniz yardım və dəstəyin səviyyəsini təsvir edir. Bu siyasəti diqqətlə nəzərdən keçirmək üçün bir az vaxt ayırın.

 

Dəstək Kanalları:

a. E-poçt Dəstəyi: Ümumi sorğular, rəylər və ya yardım üçün trendbazar@neysan.email e-poçtu vasitəsilə dəstək komandamızla əlaqə saxlaya bilərsiniz. Biz adi iş saatlarımız ərzində 24 saat ərzində bütün e-poçt sorğularına cavab verməyə çalışırıq.

b. Müştəri Dəstəyi Portalı: Biz vebsaytımızda müştəri dəstəyi portalı saxlayırıq, burada tez-tez verilən suallar (FAQ) və ümumi problemləri həll etmək üçün faydalı resurslar tapa bilərsiniz.

 

Dəstək növləri:

a. Texniki Yardım: Dəstək komandamız Trendbazar vebsaytından və xidmətlərindən istifadə ilə bağlı texniki məsələlərdə sizə kömək etmək üçün hazırdır. Bura hesabla bağlı problemlərin həlli, platformada naviqasiya və qarşılaşdığınız hər hansı texniki xəta və ya nasazlıqların aradan qaldırılması daxildir.

b. Sifariş Dəstəyi: Sifarişlərinizlə bağlı izləmə məlumatı, çatdırılma statusu və ya məhsulla bağlı sorğular kimi hər hansı problemlə qarşılaşsanız, dəstək komandamız onları həll etməkdə sizə kömək edəcək.

 

c. Ümumi sorğular: Trendbazar və xidmətlərimizlə bağlı hər hansı ümumi sorğu və ya rəyi alqışlayırıq. Siyasətlərimiz, satıcı proqramı və ya platformamızın digər aspektləri ilə bağlı suallarınız varsa, bizimlə əlaqə saxlamaqdan çəkinməyin.

 

Dəstək Saatları:

Bizim müntəzəm dəstək saatlarımız 10:00-dan 19:00-dək. Bu saatlar ərzində siz sorğularınıza operativ cavab gözləyə bilərsiniz. Nəzərə alın ki, dəstək komandamız bayram günlərində və ya həftə sonlarında mövcud olmaya bilər və pik dövrlərdə cavab müddətləri daha uzun ola bilər.

 

Dəstəyin Məhdudiyyətləri:

Biz hərtərəfli dəstək göstərməyə çalışsaq da, təklif edə biləcəyimiz yardım üçün müəyyən məhdudiyyətlər var:

 

Üçüncü Tərəf Məhsulları: Biz Trendbazar-da üçüncü tərəf satıcıları tərəfindən təklif olunan məhsul və ya xidmətlərə dəstək verə bilməyə bilərik. Belə hallarda kömək üçün birbaşa satıcı ilə əlaqə saxlamağınızı tövsiyə edirik.

Oflayn əməliyyatlar: Biz yalnız Trendbazar saytı vasitəsilə aparılan əməliyyatlara dəstək verə bilərik. Oflayn və ya xarici əməliyyatlar üçün yardım üçün müvafiq tərəflərlə əlaqə saxlamalısınız.

Dəstək Dili:

Əsas dəstək dilimiz Azərbaycan dilidir. Biz bir neçə dildə dəstək təklif etməyə çalışsaq da, sorğunuz dəstəklənən dillərimizdə deyilsə, cavablar ingilis dilində verilə bilər.

 

Müştəri Əlaqəsi:

Rəyinizi qiymətləndiririk, çünki bu, xidmətlərimizi təkmilləşdirməyə kömək edir. Platformamızı və ya dəstək prosesimizi necə təkmilləşdirə biləcəyimizə dair hər hansı təklif və ya ideyanız varsa, onları bizimlə bölüşməyinizi tövsiyə edirik.

 

Təcili Yardım:

Hesabınızın və ya platformamızın təhlükəsizliyi və ya bütövlüyü ilə bağlı təcili məsələlər və ya fövqəladə hallar üçün 050 686 2000 nömrəsindən bizimlə dərhal əlaqə saxlayın.

 

Dəstək Siyasətinə Dəyişikliklər:

Trendbazar bu Dəstək Siyasətini vaxtaşırı yeniləmək və ya dəyişdirmək hüququnu özündə saxlayır. İstənilən əhəmiyyətli dəyişikliklər müvafiq vasitələrlə istifadəçilərə çatdırılacaq.

 

Bizimlə əlaqə saxlayın:

Dəstək tələb edirsinizsə və ya Dəstək Siyasətimizlə bağlı hər hansı sualınız varsa, trendbazar@neysan.email ünvanında bizimlə əlaqə saxlayın.

Bütün kateqoriyalar
Şok Satılır
Bu gün Sovdələşməsi
Hərrac